Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
شبیه چارپا در باتلاق درس واماندم💔
بهرام که گور میگرفتی همه عمر، دیدی که چگونه آخر ترم بهرام گرفت؟💔💔💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/Chocolate2005/24330
افرین اره حمیدرضا پگاهم دقیقا تو گروه عراقچی و تد موزبیه👌🏻
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
هروقت خسته شدی یا گفتی خب دیگه بسه من شرکت کردم و الان دیگه خیلی حساس نیست و شبا نیازی نیست حتما برم
انگیزشی ترین جمله ممکن رو امشب تو بزرگراه ورامین قرچک موقع پرچم چرخوندن شنیدم و حسابی انرژی گرفتم، یه موتوری رد شد با یه کلافگی ای داد زد که بابا بسههه خسته شید دیگه برید بخوابید
و من درحالی که نیشم تا بناگوش باز شده بود اینطور بودم که اووووووه بیبی نمیدونی چقدر بهم انرژی دادی و چطور بیشتر میمونم تو خیابون حالا که فهمیدم چقدر منتظر خسته شدن ما و جمع شدن بساطمونید که باز گندای خودتونو بزنید:)))
ینی تا جایی که بشه به خاطر این جمله انگیزشی امشبم که شده من تو خیابون میمونم با تمام وجود و قدرتم و ما این قدرتی که به دست اوردیمو نمیذاریم زمین که دشمن داخلی برداره!
#ThinkTime
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
انگیزشی ترین جمله ممکن رو امشب تو بزرگراه ورامین قرچک موقع پرچم چرخوندن شنیدم و حسابی انرژی گرفتم، ی
و باز این جمله تو ذهنم پلی شد، کلا ذره ای احساس خستگی کنم این جمله که میاد تو ذهنم انرژیم چندبرابر برمیگرده و میگم هرطور شده ادامه میدم:
"آنوقتی که میتوانید، مبارزه کنید، وقتی دیدید که دارید شکست میخورید باز هم مبارزه کنید تا برسید به آن لحظهای که دیگر یقین میکنید که حتماً شکست خواهید خورد، باز هم مبارزه کنید.
وقتی در آن لحظهای که یقین دارید حتماً شکست میخورید باز به تلاش و کوشش و مبارزه خود ادامه دهید، آنوقت پیروزی و فتح نصیبتان خواهد شد"
_امام شهید سید علی خامنه ای رحمت الله علیه
#ThinkTime
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
آنلاینش اینقدر داره بهم فشار میاره حساب کنید حضوریش چی بود برام🗿💔
قبلا فکر میکردم کلاس آنلاین بهتر از حضوریه، ولی صادقانه بخوام بگم نظرم الان عوض شده و به خاطر کیفیت پایین کلاس آنلاین(همهش خوابم) به نظرم کلاس آفلاین بهتر از همه چیه👌🏻🗿
هدایت شده از آنتی سلبریتی/یالثارات الخامنهای🚩
طوری نیست عزیزان
آمریکا زمین سوخته رو زده
احتمالا اونجا جزو خاکمون حساب نمیشه
اصلا خوب شد زد
حالا راحتتر میشه ساخت
بساز که خوب میسازی🤣
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دیدید میرن برای بچه های آیندهشون چیز میز میگیرن؟ مثلا یه کتابی عروسکی چیزی میبینن خوششون میاد میخرن میگن برای بچهم در آینده؛ منم یادتونه خیلی این حرکتو دوست داشتم بزنم چون خیلی خوشگل موشگل بودن چیزای بچه ها، پس رفتم از فروشگاه جمکران دوتا کتاب رنگ آمیزی و یه مداد رنگی و یه تراش برای خودم خریدم🗿