eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
تصویری لو رفته از بنده و افسری که امروز رفتم پیشش آزمون شهری دادم🗿: #Fun #Meme
نمیدونم چرا هرکی از دور و بریا میشنوه من هنوز گواهینامه‌مو نگرفتم چنااان متعجب و خزان میشه انگار که یه سلطنت طلبی دیده باشه که منگل نباشه🗿(البته دیدن چنین چیزی محاله ولی گواهینامه نگرفتن بنده محال نیست و یه کم مثال مع الفارقه ولی خب🗿) سید خب پیش میاد مگه من تنها کسی ام که سر هجده سالگی نرفته گواهینامه بگیره🫤
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
نمیدونم چرا هرکی از دور و بریا میشنوه من هنوز گواهینامه‌مو نگرفتم چنااان متعجب و خزان میشه انگار که
و افسر خیلی ازم خوشش اومد گفت چون خیلی دوست دارم یه بار دیگه هم بیا پیشم آزمون بده منم تو رودروایسی و شرمنده از محبتش نتونستم بگم نه😔(رد شدم)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
و افسر خیلی ازم خوشش اومد گفت چون خیلی دوست دارم یه بار دیگه هم بیا پیشم آزمون بده منم تو رودروایسی
من با سمند دل ها میرونم خب، خیلی نرم و نورم و روونه بچه، ولی این ماشینش پراید بود که مشکلی نیست پرایدم اوکیه، ولی اخه چه پرایدی😭 بابا خب مسلمونا وقتی میخواید ازمون بگیرید ماشینتونو ببرید درست کنید ملت چن بار به خاطر ماشینتون رد شن💔
وای یه چیزی یادم اومد بچه ها🤣💔 اینقد تحت فشار بودم این مدت کلا یادم نبودش یهو با شنیدن اهنگه رو یه ادیتی یادم اومد🤣
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
وای یه چیزی یادم اومد بچه ها🤣💔 اینقد تحت فشار بودم این مدت کلا یادم نبودش یهو با شنیدن اهنگه رو یه ا
اقا تو خیرآبادِ ورامین همون شبای اول جنگ که خیلی اعصابا افتضاح و حالا بد بود داشتیم از تجمع برمیگشتیم، بعد من کلا اعصاب قبلو نداشتم و فوق العاده ناراحتم بودم به خاطر اتفاقات و شهادت رهبر و هموطنامون و اینا. خطر بیرون ریختن اشرار و براندازا و خلاصه اغتشاشم بود و میرفتیم تو خیابون با همه وجود شعار میدادیم و کار میکردیم که هیچکی جرأت هیچ غلطی نکنه و اوضاعی بود خلاصه. بعد یهو تو یه کوچه ای که بودم یه ماشینه رد شد، سیستم میستم داشت و تو اون وضعیت اهنگ New Americana هالزی رو گذاشته بود با صدای بلنددددد، اهنگی که در ستایش امریکا و ایناس. حاجی من اصن خون به مغرم نرسید، گفتم ینی چی این چه اهنگیه گذاشته الان که امریکا داره میزنه و میکشتممون، همینطوری فقط عربده میزدم مرگ بر آمریکاااا مرگ بر آمریکااا🤣💔 پرایدیه فقط میرفت و دور میشد🤣 ولی واقعا حرصمو درآورده بود حتی تو اون لحظه اینطور بودم که باور کن از قصد گذاشته مرتیکه، پشت ماشینشم یادمه یه چیزی نوشته بود که نظریه‌مو تایید میکرد و خلاصه فک نکنم یارو هیچوقت فکرشو میکرد که ایران جوری میشه که اگه اهنگ نیو امریکانا رو پخش کنه تو ماشینش یکی از جان و دل سرش داد بزنه که مرگ بر امریکا🗿😂💔
وای کاش من یه فرشته توی آسمون بودم که از اون بالا به این صحنه قهقهه می‌زدم🙏🏻.
فوری/ ایران تبادل پیام با آمریکا را در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها متوقف می‌کند عزم نیروهای مسلح ایران و تمام محورهای جبهه مقاومت برای واکنش به جنایات صهیونیستها و گشودن جبهه‌های جدید ▪️ با توجه به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و با عنایت به اینکه لبنان جزو پیش شرطهای آتش‌بس بوده است و هم اینک این آتش‌بس در همه جبهه‌ها از جمله لبنان نقض شده است، تیم مذاکره‌کننده ایرانی «گفتگوها و تبادل متون از طریق میانجی» را متوقف می‌کند. ▪️ توقف فوری عملیات تجاوزکارانه و وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و ضرورت عقب‌نشینی کامل رژیم از مناطق اشغال شده در لبنان توسط مسئولان و مذاکره‌کنندگان ایرانی مورد تاکید قرار گرفته و تا زمانی که نظر ایران و مقاومت در این زمینه تامین نشود، گفتگویی در کار نخواهد بود. ▪️ همچنین، جبهه مقاومت و ایران عزم خود را برای انسداد کامل تنگه هرمز، و فعال کردن سایر جبهه‌ها از جمله تنگه باب‌المندب، به منظور تنبیه صهیونیستها و حامیانش در دستور کار قرار داده‌اند. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🚨همیشه « خبردار » باش 👇👇 @khabardar_ir