Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اینم سیدک پارسالی که از نظر ابعاد تغییر خاصی نکرده و همچنان خیلی سیدکه:)
برگام، نسبت به دوسال قبل🗿💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دارم به این فکر میکنم که اگه مامانبزرگم هنوز زنده بود فردا صبح میرفتم خونشون تا شربت زعفرونی که هرسا
مامانبزرگم سادات بودن، همیشه عیدای غدیر خونه بابابزرگم بودیم از صبح یا دیشبش و شیرینی و میوه میگرفت و یه لباس سبز بلند خیلی قشنگ میپوشید و مهمونا یکی یکی میومدن پیشش دیدنی و عیدی میگرفتن و آخرش به ما نوه هاهم عیدی میداد و یه دلی هم از عزا درمیاوردیم با شیرینیا و میوه:)
دلم واقعا براش خیلی تنگ شده و میشه، این روز عید غدیری گفتم یادش کنم که لطف کنید یه فاتحه ای بفرستید براشون و برای جمیع اموات و همگی مومنین و مومنات و مسلمین و مسلمات...:)