eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری سراسری
✍این متن اصلی نیست عناوین، زیرکانه انتخاب شده اما حقیقت این نیست. جمهوری "اسلامی" ایران توافقی را با قاتلین رهبر عزیزتر از جان و فرماندهان و هموطنان‌مان امضا نخواهد کرد. غلط میکند کسی بدون رعایت تمام شروط امام جامعه حرف از توافق بزند وخسارت محض" بر مردم تحمیل کند نخواهد بخشید خدا افرادی که اعصاب و روان مردم را به بازی میگیرند 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
مردم انقلابی دلسرد نشوند و خیابان را رها نکنند اینکه امام جامعه بعد از ۱۰۰ شب همچنان تاکید بر حضور مردم در خیابان دارند بی دلیل نیست. 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
دوستان، فعلا برای تحلیل متن توافق یه مقدار زوده. چیزی که تا الان منتشر شده، متن رسمی و نهایی نیست و بیشتر در حد روایت‌ها، گمانه‌زنی‌ها و نسخه‌های غیررسمیه. معمولا در چنین شرایطی قبل از انتشار متن نهایی، یک فرآیند ذائقه‌سنجی و حتی ذائقه‌سازی در فضای رسانه‌ای و افکار عنونی شکل می‌گیره برای اقدامات بعدی. . یعنی بخش‌هایی از متن، یا روایت‌هایی از مفاد توافق، در فضای عمومی مطرح میشه تا واکنش‌ها سنجیده بشه. برای همین هر تحلیلی درباره جزئیات توافق در این مرحله، بیشتر تحلیل روایت‌های منتشرشده‌ست تا تحلیل خود توافق. به نظرم فعلا باید مطالبه کرد و منتظر انتشار متن رسمی و قطعی موند. بعد از اینکه متن رسمی کامل منتشر شد، میشه درباره تعهدات، ضمانت اجرا، سازوکار حل اختلاف، نحوه راستی‌آزمایی و پیامدهای سیاسی، اقتصادی و امنیتی اون دقیقتر صحبت کرد. در غیر این صورت ممکنه ساعت‌ها درباره متنی بحث کنیم که اساسا در نسخه نهایی وجود نداشته باشه یا با چیزی که الان منتشر شده تفاوت‌های جدی داشته باشه. اما همینها که مطرح هست و بعید به نظر میرسه که درست باشه رو هیچ عقلی نمیپذیره و باید منتظر یک ائتلاف جهانی برای شروع جنگ دوباره باشیم چون در صورت امضا، اجرایی نخواهد بود 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
مطالبه کنید مطالبه کنید مطالبه کنید هرکاری تو خیابون میتونید بکنید
🔴نبویان، نماینده مجلس: اینکه رسانه‌ها میگن هر توافقی حتما با امضای رهبری هست یک شیطنت رسانه‌ای است؛ با گفتن این موضوع میخوان تمام عواقب این توافق رو بر روی دوش رهبری بذارن ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نبویان، نماینده مجلس: آمریکا رو زدیم زمین، رو سینه‌اش نشستیم که کار رو تموم کنیم یهو رفتیم پای میز مذاکره، میخوایم توافقی بکنیم که اون بیاد بشینه رو سینه ما..
ما از ده شرط رهبری کوتاه نمیایم و با قاتل اماممون راه نمیایم!!!!!! بنویسید اینارو، فریاد بزنید اینارو، کوتاه نیاید مردم، اجازه ندید کوتاه بیان...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ما از ده شرط رهبری کوتاه نمیایم و با قاتل اماممون راه نمیایم!!!!!! بنویسید اینارو، فریاد بزنید اینا
یادتونه تاریخ که میخوندیم، چقدر از قاجار و عهدنامه های ننگین حرص و جوش میخوردیم؟؟ یادتونه چقدر برجام پدرمونو درآورد و تبدیل شد به یه لکه سیاه توی تاریخمون؟ نذاریم الان جوری پیش بره که آیندگان وقتی دارن تاریخ میخونن حرص بخورن و بگن چرا گذاشتن اینطور بشه...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یادتونه تاریخ که میخوندیم، چقدر از قاجار و عهدنامه های ننگین حرص و جوش میخوردیم؟؟ یادتونه چقدر برجام
ملت مبعوث شده اجازه نخواهند داد قرارداد ننگین دیگری به ایران مقتدر تحمیل شود! از ده شرط رهبری کوتاه نمی آییم! با قاتل اماممان راه نمی آییم!
هدایت شده از خبر فوری سراسری
در این مصاحبه ضعیف تلویزیونی، آقای عراقچی به خیلی از سوالهای اساسی که باعث نگرانی مردم شده، پاسخ روشن و صریحی ندادند و بخش زیادی از ابهامات همچنان باقی ماند. جناب مجری در طرح سوالات، ملاحظه‌کاری کردند. اینکه جناب عراقچی می‌فرمایند پس از نهایی شدن و امضای توافق، جزئیات را برای مردم تشریح خواهند کرد یعنی چه؟ زمانی که توافق امضا شد، تعهدات پذیرفته شد و کشور زیر بار آن تعهدات رفت، توضیحات بعدی شما دیگر چه فایده‌ای خواهد داشت؟ همچنین ایشان توضیح ندادند که در گام اول امضای تفاهم‌نامه، قرارست چه امتیازاتی داده شود و در مقابل چه امتیازاتی دریافت گردد. مهمتر از همه، با توجه به تجربیات گذشته مثل برجام، مشخص نکردند کدام طرف باید ابتدا به تعهدات خود عمل کند . بماند که ظاهرا یکی از خطوط قرمز اعلامی رهبری در مذاکرات، یعنی موضوع هسته‌ای، هم به صراحت عنوان کردند که در گام دوم و توافق نهایی مورد مذاکره قرار خواهد گرفت. در موضوع غرامت هم پاسخ‌ها مبهم بود. درباره تضمین‌ها و خطوط قرمز حرفی زده نشد و توضیح روشنی درباره نحوه دریافت خسارت‌های ناشی از جنگ و تجاوز ارائه نشد. همچنین درباره موضوعات مهمی همچون: آتش‌بس در لبنان، اموال بلوکه‌شده ایران، رفع تحریم‌های اولیه و ثانویه، -خروج نیروهای آمریکایی از منطقه، عبور کشتی‌های اسرائیلی از تنگه هرمز، و سایر موارد مطرح‌شده در افکار عمومی، پاسخ شفاف و مشخصی ارائه نشد و ابهامات همچنان پابرجاست. اما مهم‌ترین سوال همچنان بی‌پاسخ مانده اینست که اگر آمریکا بار دیگر با یک بهانه واهی، (مثل اتهام کذب، زدن بالگرد اپاچی توسط ایران)، توافق را نقض کرد و مسیر جنگ را در پیش گرفت، برنامه شما چیست؟ طبیعتا پاسخ این خواهد بود که ما هم پاسخ خواهیم داد! بسیار خوب اما بعد از اینکه با انجام تعهدات، اقتصاد رو به نابودی آمریکا را نجات دادید؟ بعد از اینکه اجازه دادید جام جهانی آرامی برای آمریکا رقم بخورد؟ و... بنابراین نمی‌توان با اطمینان از تحقق چنین توافقی حرف زد. توافقی در کار نخواهد بود دوستان. اگر بر فرض محال هم امضا شد لااقل نامش "توافق" نیست... 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari