eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ما از ده شرط رهبری کوتاه نمیایم و با قاتل اماممون راه نمیایم!!!!!! بنویسید اینارو، فریاد بزنید اینا
یادتونه تاریخ که میخوندیم، چقدر از قاجار و عهدنامه های ننگین حرص و جوش میخوردیم؟؟ یادتونه چقدر برجام پدرمونو درآورد و تبدیل شد به یه لکه سیاه توی تاریخمون؟ نذاریم الان جوری پیش بره که آیندگان وقتی دارن تاریخ میخونن حرص بخورن و بگن چرا گذاشتن اینطور بشه...
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یادتونه تاریخ که میخوندیم، چقدر از قاجار و عهدنامه های ننگین حرص و جوش میخوردیم؟؟ یادتونه چقدر برجام
ملت مبعوث شده اجازه نخواهند داد قرارداد ننگین دیگری به ایران مقتدر تحمیل شود! از ده شرط رهبری کوتاه نمی آییم! با قاتل اماممان راه نمی آییم!
هدایت شده از خبر فوری سراسری
در این مصاحبه ضعیف تلویزیونی، آقای عراقچی به خیلی از سوالهای اساسی که باعث نگرانی مردم شده، پاسخ روشن و صریحی ندادند و بخش زیادی از ابهامات همچنان باقی ماند. جناب مجری در طرح سوالات، ملاحظه‌کاری کردند. اینکه جناب عراقچی می‌فرمایند پس از نهایی شدن و امضای توافق، جزئیات را برای مردم تشریح خواهند کرد یعنی چه؟ زمانی که توافق امضا شد، تعهدات پذیرفته شد و کشور زیر بار آن تعهدات رفت، توضیحات بعدی شما دیگر چه فایده‌ای خواهد داشت؟ همچنین ایشان توضیح ندادند که در گام اول امضای تفاهم‌نامه، قرارست چه امتیازاتی داده شود و در مقابل چه امتیازاتی دریافت گردد. مهمتر از همه، با توجه به تجربیات گذشته مثل برجام، مشخص نکردند کدام طرف باید ابتدا به تعهدات خود عمل کند . بماند که ظاهرا یکی از خطوط قرمز اعلامی رهبری در مذاکرات، یعنی موضوع هسته‌ای، هم به صراحت عنوان کردند که در گام دوم و توافق نهایی مورد مذاکره قرار خواهد گرفت. در موضوع غرامت هم پاسخ‌ها مبهم بود. درباره تضمین‌ها و خطوط قرمز حرفی زده نشد و توضیح روشنی درباره نحوه دریافت خسارت‌های ناشی از جنگ و تجاوز ارائه نشد. همچنین درباره موضوعات مهمی همچون: آتش‌بس در لبنان، اموال بلوکه‌شده ایران، رفع تحریم‌های اولیه و ثانویه، -خروج نیروهای آمریکایی از منطقه، عبور کشتی‌های اسرائیلی از تنگه هرمز، و سایر موارد مطرح‌شده در افکار عمومی، پاسخ شفاف و مشخصی ارائه نشد و ابهامات همچنان پابرجاست. اما مهم‌ترین سوال همچنان بی‌پاسخ مانده اینست که اگر آمریکا بار دیگر با یک بهانه واهی، (مثل اتهام کذب، زدن بالگرد اپاچی توسط ایران)، توافق را نقض کرد و مسیر جنگ را در پیش گرفت، برنامه شما چیست؟ طبیعتا پاسخ این خواهد بود که ما هم پاسخ خواهیم داد! بسیار خوب اما بعد از اینکه با انجام تعهدات، اقتصاد رو به نابودی آمریکا را نجات دادید؟ بعد از اینکه اجازه دادید جام جهانی آرامی برای آمریکا رقم بخورد؟ و... بنابراین نمی‌توان با اطمینان از تحقق چنین توافقی حرف زد. توافقی در کار نخواهد بود دوستان. اگر بر فرض محال هم امضا شد لااقل نامش "توافق" نیست... 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
هدایت شده از خبر فوری سراسری
در منطق این‌جماعت داروینیسم، قویترها میماند و ضعیفترها باید از بین بروند بر اساس همین‌مکتب آنها شما را قوی نمیخواهند. باید تجزیه شوید متفرق شوید بعد بلعیده شوید. بنابراین قوی شوید و آماده نبرد کنید خودتان را چون راه دیگری برای بلعیده نشدن نیست
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️حسین زمانی میقان: شوخی عراقچی باما:دشمن تعهد خواهد داد که دیگر آغازگز جنگ نخواهد بود. ‌ ✍ بی اعتمادی به دشمن، امری تجربی‌‌ست و خطرش،‌قابل قبول چون همه از او انتظار دشمنی دارند. اما از آن خطرناکتر آنست که تصمیم‌گیران،مردم خودشان را ساده‌لوح فرض کنند و گمان کنند می‌توان با روایت‌های مبهم و تخیلی یا وعده‌های نسیه،افکار عمومی را برای همیشه مدیریت کرد. ‌ تاریخ نشان داده که خطای محاسبه درباره مردم،هزینه‌ای به‌مراتب سنگین‌تر از خطای محاسبه درباره دشمن دارد. ‌ 📌 فوری سراسری بزرگترین کانال خبری تحلیلی ایران @fori_sarasari
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
♨️حسین زمانی میقان: شوخی عراقچی باما:دشمن تعهد خواهد داد که دیگر آغازگز جنگ نخواهد بود. ‌ ✍ بی اعتم
واقعا خیلی جالبه وقتی میگیم آمریکا تعهد داد دیگه جنگ نکنه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔 فوق العاده‌س🤣🤣🤣🤣🤣 آمریکا تو سه بار آتش بسم تعهد داده بود دیگه نزنه، معلومه که الانم راست میگه و معلومه که هزارتا دلیل داریم برای اعتماد به حرفش و تعهدش چون همیشه رو تعهداش مونده منظورتون چیه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔
درسته سرویس میشیم،ولی تهش ما شما غربزده ها رو جایگزین میکنیم👌🇮🇷
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
980.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی ۶۰ روزه منتظر نتایج و دستاوردهای مذاکره ای و بهت می گه همینکه امتیاز ندادیم خیلی کار بزرگی بود:
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
153.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بنده هیچ نظری درباره گفتگو عراقچی ندارم
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
نگید چکار می شه کرد چون خیلی راه دست مردم زیاده میدان و خیابان دست نوشته و انتشار کانال نویسی رسانه هرچند کوچک نظر دادن در کامنت ها و ... پدر اینها رو در آورده اظهار واکنش و اظهار نظر و ایستادگی جلوی ماله کشان بیچاره کرده این طالبین مذاکره رو شما باورتون نمی شه ولی من دیدم بزرگان اینها و مشاورینشون چطور از دست نوشته یه آدم گمنام در دور ترین مناطق کشور چطور می سوزن و تحت فشارن بخدا یه جلز و ولزی من از اینها دیدم عجیب به علاوه تو نیکی می کن و در دجله انداز گاهی همین عکس ها و دست نوشته ها و نظرات و ... به دست آقا مجتبی می رسه