هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
تا دیروز داشتن سعید جلیلی رو تخریب میکردن و میگفتن فقط اون ساز مخالف زده، از دیشب وقتی فهمیدن رهبر انقلاب هم مخالف بودن، ماموریت جدید ابلاغ شده و میگن اونی که رای مخالف داده جلیلی نبوده!!!
ولی پستها و ویدئوهاشون هنوز هست که چیز دیگه ای میگفتن 😅
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
کمی قبل از پیام آقا، پسرِ اون مداح این توییت رو زده
پسر این سخنران هم ریتوییت کرده
وقتی فرهنگ آقازادگی باب شد و به افرادی که خالی و تهی هستن فقط به خاطر نام پدرشون اهمیت دادیم؛
اینقدرررر باد و ورم الکی کردن و حس گندگی کردن که شاید جلوی امام جامعه قد علم کنن!
هوشیار باشیم، بیش از این به خاطر پسر فلانی بودن و رفیق بهمانی بودن، افراد رو الکی باد نکنیم
اونقدر ورم میکنن که یهو دیدین جلوی امام جامعه رو هم سد کردن!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
🚨 فوری | وزارت امور خارجه ایران: مذاکرات هستهای طبق یادداشت تفاهم، پس از تحقق شرایط اولیه، ظرف دو ماه انجام خواهد شد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
🚨 فوری | وزارت امور خارجه ایران: مذاکرات هستهای طبق یادداشت تفاهم، پس از تحقق شرایط اولیه، ظرف دو م
*وقتی زدید لبنان رو دیگه له له کردید و کار خودتونو کردید و بعد بیخیال شدید، اونوقت شرایط اولیه تحقق پیدا کرده و میایم پای میز مذاکره😔
هدایت شده از آنتیبیوتیک
وقتی از نفاق حرف میزنیم، از چه حرف میزنیم؟
نمونهای از پروژهایهای حامی آقای قاف
پروژهبگیر نه درد دین داره، نه انقلاب، نه فهمی از ولایت
پروژهبگیر فقط پول یا سفارش پشت پرده میشناسه
اگه ادبیات پروژهبگیرهای ایتایی با توییتری فرق داره، برا اینه که مخاطب و فضای اینجا فرق داره
کسانی که پول و سفارش میگیرن تا لجنپراکنی و عربدهکشی کنن برای حفظ قدرت در دست یه نفر!
یه نفری که انقدر خودش رو همهکاره کشور میدونه که حتی با فرمان رهبری، مجلس رو باز نمیکنه
برا همین میگفتم منظور اینا از وحدت، وحدت حول اصول و ولایت نیست
میگن سر چیزی که ما میگیم وحدت کنید
اینا همونا هستن که به دروغ میگفتن #باآقاهماهنگه و همه چی با دستور رهبریه
حالا که آقا گفتن من نظر دیگه دارم، میگن رهبر باید تابع جمع باشه!
امام فرمودن:
ما مدتی باید زحمت این را بکشیم که آن چهرۀ دوم این را به مردم بفهمانیم. این یک چهره است، یک چهره با اسم قرآن و اسم خدا و اسم نهج البلاغه و اسم اینها بیاید توی میدان [که] خطرناک است. ما اگر بتوانیم آن چهرۀ دوم این جمعیتها را به مردم معرفی کنیم، آن وقت ما پیروز می شویم.
💉 @antibiootic
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
وقتی از نفاق حرف میزنیم، از چه حرف میزنیم؟ نمونهای از پروژهایهای حامی آقای قاف پروژهبگیر نه
اینم منافقایی که میگفتیم پروژه بگیرن، و خیلیا گولشونو خورده بودن و فکر میکردن واقعا چقد ولایتمدارن و دلسوز اتحاد😔
هدایت شده از حکم جهاد/یالثارات الخامنهای🚩
واکنش ثابتی به نامههای کلیشهای پزشکیان، قالیباف و عراقچی پس از پیام مهم رهبرانقلاب
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
هدایت شده از حمید رسایی
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♻️ آیا تلاشهای ما بیفایده است/ دیالوگ من و یک خانم از ملت مبعوث شده
🔰 حمید رسایی: دیشب در کنار هیأت ایستاده بودم که خانمی از جنس همین ملت مبعوث شده اما بسیار ناامید، قدم زنان خودش را به من رساند و گفت: پس تلاشهای ما چه فایده داشت! این همه شبها در خیابان بودیم چه شد؟ باز هم که مثل برجام رفتند و امضا کردند! رهبرمان میگوید مذاکره با آمریکا سود که ندارد، ضرر هم دارد، میگوید آنها عمل نمیکنند. فقط فرصت سوزی است و ... ولی اینها باز میروند مذاکره میکنند. تلاش ما بیفایده است...
به این خواهر محترم گفتم:
تلاشهای ما خیلی فایده داشته، خیلی تاثیرگذار بوده، ما پیروز شدیم... فیلم بالا سند پیروزی گفتمان ماست. این مردم پس از امضای برجام ریختند در خیابان، شادی کردند، برخی رقصیدند، اینها مربوط به ۱۱ سال قبل است.
یازده سال قبل، مردم نگاهشان به توافق با آمریکا اینطور بود. حالا چطور است؟ ۱۱ سال قبل، مردم مذاکره با آمریکا را نقطه رهایی از مشکلات میدانستند، حالا چطور؟ آیا دیشب هم وقتی پزشکیان تفاهمنامه با آمریکا را امضا کرد، مردم ریختند بیرون شادی کردند؟ رقصیدند؟ پایکوبی کردند؟
گفتمان ما پیروز شد
ما پیروز شدیم
منطق مغزهای زنگ زده امیدورام به غرب،
شکست خورد.
جای امام شهیدمان خالی است.
او این منطق را به پیروزی رساند،
هر چند خونش را داد...
ما پیروز شدیم
🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @rasaee