سلام به همه شما عزیزان🙋🏻♀
امید وارم حالتون خوب باشه
ی بحثی که پیش اومده اینه که میآید ناشناس حرف های بسیار تا بسیار حرف های زشتی میزنید که نشان شخصیت شماست 🌱
اگه واقعا سختتون هست میتونم درکتون کنم و میتونید لف بدید و هم منو راحت کنید هم خودتون راحت شید