eitaa logo
نشان از بی نشان ها
183 دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
12هزار ویدیو
219 فایل
#بصیرت؛یعنی قرآنِ روی نیزه تورا ازقرآنِ ناطق،منحرف نکند #بصیرت؛یعنی بدانی درجنگ بافتنه نمی توانی آغازگرباشی اماتاضربه نهایی،نبایدازپابنشینی #بصیرت یعنی تشخیص #حق از #باطل 💢 #روشنگری سیاسی و فرهنگی 💢اخبار و تحولات مهم منطقه
مشاهده در ایتا
دانلود
هرچه شما پرتحمل تر باشید دوست داشتنی تر میشوید.. افراد عصبی، تندخو، کم تحمل و زودرنج، هیچ وقت نمی توانند راهی برای دل آدمها باز کنند ... ┏━━🍃💞🍂━━┓ @CleanRomance ┗━━🍂💞🍃━━
🦋 اون دنیا 🌎 حتما حضرت زینب 💚 ازت می پرسه: « من بهت چادر دادم🌹 هواتم داشتم❤️ تو واسه حسین من چیکار کردی؟ »👌 ♥️ 🍃🌺🍃
🍃🍂🌺🍃🍂 دلتنگی پدرشهیدش در انتظارِ تو چشمم، سپید گشت و غمی نیست اگر قبولِ تو اُفتَد فدای چشمِ سیاهت! 🌺
شهیدان پرنده های دست آموز خدایند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صبح است و دلم ، در تپش لحظه‌ی دیدار ... باز این دل من ، گشته به امید تو بیدار ... .. ┏━━🍃💞🍂━━┓ @CleanRomance ┗━━🍂💞🍃━━
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سبحان الله...الله اکبر و خدایی که به شدت کافیست... اگر بخواهد می میراند و اگر نخواهد می کند... ┏━━🍃💞🍂━━┓ @CleanRomance ┗━━🍂💞🍃━━
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷 امام رضا (عليه السّلام): کسى كه به مال حلال اندك، راضى شود، مخارجش سبك مى شود، خانواده اش برخوردار مى گردند، خداوند او را به درد و درمان دنيا بينا مى كند و او را سالم و بى گناه از دنيا به دارالسلام بهشت بيرون مى برد. 📗 مسند امام رضا ج۱ ص۲۶۹ ┏━━🍃💞🍂━━┓ @CleanRomance ┗━━🍂💞🍃━━
بی ارزشترین نوعِ افتخار💯 افتخار به داشتن ویژگی‌هایی است که خود انسان در داشتنشان هیچ نقشی ندارد مثلِ چهره، قد، رنگ چشم، ملیت و خیلی چیزهای دیگر از چیزایی که خودتان به دست آورده اید حرف بزنید.. مثل: انسانیت، شعور، مهربانی، ادب، تواضع، گذشت، صداقت و... آدمی را لازم است ┏━━🍃💞🍂━━┓ @CleanRomance ┗━━🍂💞🍃━━
مشکلات ترامپ و افول آمریکا به گفته نانسی پلوسی رییس مجلس آمریکا ترامپ غیر از مشکلات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و ... مشکلات روانی زیادی هم دارد . .
💢گناهی که پذیرفته نمی‌شود ✅حضرت محمد(ص): برای هر ، توبه قبول می‌شود مگر بداخلاقی؛ زیرا آدم بد اخلاق، از هر که توبه کند، به دیگر وارد می‌شود. 📚بحار الأنوار، ج۷۷، ص۴۸