اگر بخواهیم ملاکی داشته باشیم
که مشخص کند هر یک از رفتارهای ما روی قوس صعود و تکامل است یا روی قوس سقوط و تنازل...📉📈
باید ببینیم این کار را واقعا چون "خدا" خواسته انجام می دهم...
یا چون خودم می خواهم؟ :)!
_کتاب آیین پرواز
زمانی که به دستور نادرشاه
گنبد حرم مطهر امیرالمومنینﷺ را
تذهيب میکردند؛
از او پرسيدند: بالاى قبه مقدسه
چه چیزی بنویسیم؟!
نادرشاه فورا گفت:
[ يَد الله فَوقَ اَيديهِم ]
فرداى آن روز وزيرِ نادر
ميرزامهدىخان گفت:
نادرشاه اصلا سواد ندارد!
قطعا اين كلام را به دل او الهام کردهاند.
اگر قبول نداريد؛ برويد مجدد از او بپرسید.
آمدند و بار دیگر از نادر پرسيدند:
اعلیحضرت؛ در بالاى قبه مقدسه
چه میفرمایید که نقش کنیم؟!
نادر گفت:
همان جملهای كه ديروز گفتم...
#یدالله
| منتخبالتواريخ،ص۱۴۲
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماه رمضون فقط اونجاش که...🙃🍃
#اباعبدالله
از خواب غفلت برخیزید!
و مژده دهید و سرور کنید که محبوبی دارید که زوال ندارد؛
معشوقی دارید که نقصی ندارد؛
مطلوبی دارید بی عیب؛
منظوری دارید که نور طلعتش الله نور السماوات والارض است...✨🌿
ای کسی که روانداز به خودت پیچیدی!
بیشتر ساعات شب رو، به خلوت با ما اختصاص بده...:)))
اگه نشد نصفش، حتی اگه نشد کمتر
اما این خلوت رو از دست نده؛ آخه دیدیم روزها خیلی درگیر کار و بار زندگی هستی
ولی بخاطر خودت میگیم چون این تاریکی بهترین فرصته برای محکم کردن پایه های نور توی قلبت♥️. . .
_بخشیازسورهیمزمل
21.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منعبدِخطاکارِتوهستم.. پروردگارا !
نظری کن جان عزیزت ما را ببخش💔؛؛
رمضـان یعنی؛ماهـی که در اون با هر نفس کشیدنمون ،میتونیـم دنیا رو به خوشبختی . .
نزدیک تر کنیم !
پس حـتی برای نفسهامونـم؛نیـت ِظهور کنیم:)