21.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منعبدِخطاکارِتوهستم.. پروردگارا !
نظری کن جان عزیزت ما را ببخش💔؛؛
رمضـان یعنی؛ماهـی که در اون با هر نفس کشیدنمون ،میتونیـم دنیا رو به خوشبختی . .
نزدیک تر کنیم !
پس حـتی برای نفسهامونـم؛نیـت ِظهور کنیم:)
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میزنم ام البنین رو صدا ❤️🩹!
#شنبه_امالبنینی | #حضرت_امالبنین
⸾✨💫⸾
وخـداگفــت :
شـبراآفریــدم
تاازبیقرارےهایت
برایـمبگویے ..! :)
مراقبمهربونیاتونباشید!−⛓❤️🩹
فرداباڪلیانرژبرمیگردیمـ🪐💡
شبخوش✨🌙
‹کـولـهبارِعـشق³¹³ ☫ '
- بهنامروشناییقلبهایمؤمنان🤍 .
آنچهامروز گذشت↻
•شبتوندرپناهمادرسادات❤️🩹
•نیمنگاهیبهپستهامون👀
•لفندهرفیق،بمونیقشنگتره🥺
•التماسدعایفرج📿
یاعلی🕊 -
ذکر ِروز ِدوشنبه : ✨
یا قاضِیَ الْحاجات ؛
ای برآورندهی ِحاجتها .