میفرمود:
برای شخصِ روزه دار
دو #خوشحالی وجود دارد:
• خوشحالی هنگام افطار!
• خوشحالی در رستاخیز...
_خوشیدلهایمان،علیعلیهالسلام💛
وسائلالشیعه،ج۲۹،ص۴۰۶
هی نگو من گناهکارم
منو قبول نمیکنه..💔
روم نمیشه با خدا حرف بزنم..
به قول #حاجاسماعیل_دولابی:
مال بد بیخ ریش صاحبش!
تو مخلوق خدایی :)...
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از لب تشنه اش احساس خجالت کردم؛
❤️🩹. . .
امروز یادمان باشد برای خندیدن ما چشم های زیادی گریسته اند؛
و هنوز چه بسیارند مادران چشم به راه برای رسیدن نوایی آشنا...💔
#روز_راهیاننور
،
دلم برای شهدا گرفته است،آنقدر که گاهی اضافه اش از چشمانم می چکد🥲. . .
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمیتوانمبهکسیبفهمانمکهدرمنچهمیگذرد ؛)
هرکس در ماه ِمبارك رمضان سورهٔ قدر را هنگام افطار کردن و سحری خوردن بخواند ؛ در فاصلهٔ بین این دو زمان ثواب کسی را دارد که در راه ِخدا در خون ِخود غلطیده است !!! .