وقتی آهنگامو گوش میدم حس میکنم از زمین دور میشم،به آسمونا نزدیک میشم و توی ابرا غرق میشم..
پس به این دلیلِ که همیشه با آهنگ حالم خوب میشه.!
با من بودن صبرِ زیادی میخواد..
پس تو صبور ترین آدمِ روی زمینی؛
مرسی که با این اخلاقِ گَندَم هنوز تنهام نذاشتی.
دستِ من اونقدری شُله که یه پلاستیک بدی دستم از روی دستم پرت میشه پایین،انگاری روحم.
هدایت شده از نیمو :>
هومممم
حالا من بگم
خیالپرداز،کتابخون،خوابالو،مهربوون،لجباز،خیلی فکر میکنی،کیوت اما خودت قبول نمیکنی😔✨
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
هومممم حالا من بگم خیالپرداز،کتابخون،خوابالو،مهربوون،لجباز،خیلی فکر میکنی،کیوت اما خودت قبول نمیکنی
ناایسس درستت🤌🤌
البته بجز اخری چون واقعا کیوت نیستم،دیگه بهمم نگووودیپ۲گفطگصقلماس۲ف
واایی اینن دوتاا اهنگگگ>>>>>
منن هنووز وقتی گوش میدمشوون میرمم تو فضااا