دستِ من اونقدری شُله که یه پلاستیک بدی دستم از روی دستم پرت میشه پایین،انگاری روحم.
هدایت شده از نیمو :>
هومممم
حالا من بگم
خیالپرداز،کتابخون،خوابالو،مهربوون،لجباز،خیلی فکر میکنی،کیوت اما خودت قبول نمیکنی😔✨
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
هومممم حالا من بگم خیالپرداز،کتابخون،خوابالو،مهربوون،لجباز،خیلی فکر میکنی،کیوت اما خودت قبول نمیکنی
ناایسس درستت🤌🤌
البته بجز اخری چون واقعا کیوت نیستم،دیگه بهمم نگووودیپ۲گفطگصقلماس۲ف
واایی اینن دوتاا اهنگگگ>>>>>
منن هنووز وقتی گوش میدمشوون میرمم تو فضااا
گایز..ببخشید امروز زیاد فعالیت نکردم؛
به دلیلِ فوت شدنِ آیدلتون (مونبین)،من طرفدارشون نبودم ولی ترجیح دادم بخاطرِ ناراحتیِ شما چیزی نگم..