- اسمارتیزفروشیِاَندی,
اندی ناز داره مارو راه نمیده داخل هنوز اندی قبول نکرده بریم خو*اس*تگ*اری
چیییییی
اندی و ملورینننن؟؟؟؟
خواستگاریییی؟؟
اندی راضی بشه من راضی نمیشمم
من رو اندیی غیرتت دارمم
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
تو سکوت کن نیمو
نه نهه نمیییشههه
من حرف نزنممم کی حررف بزنههه
هدایت شده از خواربارفروشی نامیا
خودش خیلی وقت پیش قبول کرده بود بیایم
الان معلوم نیست کجاست
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
خودش خیلی وقت پیش قبول کرده بود بیایم الان معلوم نیست کجاست
نچ نچچچ
نمییشههه
من راضی نیستمم
زندگی اندی درمیونههههه نتذهاللانج
هدایت شده از خواربارفروشی نامیا
ملورین دختر به این خوبی
فقط حیف که کنه هست(لقبش کنه هست😂)
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
ملورین دختر به این خوبی فقط حیف که کنه هست(لقبش کنه هست😂)
جواب من منفیه
اندی نظرت؟؟
هدایت شده از خواربارفروشی نامیا
حالا جواب مثبت بده بزار بچم خوشحال بشه
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
تو سکوت کن نیمو
هووی
اجازه ی من دستِ نیموعه