700 تاییتون مبارک؛
بانو لیون و کلارا..
منتظرِ 1k شدنتون میمونم:>💜
برسه به: @red_haiiir_library
انقدری که به هندزفری معتادم به هیچ چیزِ دیگه ای نیستم؛
حس میکنم عضوی از من شده.
ولی من اگه با یه تیپ خوشگل شده باشم انقدر از بقیه میپرسم تا یکیشون بگه زشتی.
و اگه مى تونستم تو رو به ماه مى بردم و اونو به تو مى دادم.
And if I could I’d Get You the moon:)