آرامش..✨
وایبِ تو به زیباییِ عکسه..رنگیی که اتتخاب کردم توی عکسِ بالا هست؛
آرامش بخش،آروم و غرق در رویاها..
همچین وایبی میدی..امیدوارم خوشِت بیاد.
برسه به: @colorinr
از طرفِ اَندی: @colorfulll
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
نارنجی..✨ وایبِ نارنجی: با ذوق و پرشور،ساده اما شیطون..،گاهی وقتا غمگین و کمرنگ ولی بعد پر از امید
واعیییییی
مرررسییی
نارنجی به لیست مورد علاقه ها اضافه شد ✅
کاش قبل از زدنِ حرفاتون؛
یکم تو دهنتون مزه مزهش میکردین و مطمئن میشدید که قلبِ کسی رو نمیشکنید،بعد حرفتونُ میزدید.
خطاب به خودم:
بیدار باشُ هوشیار،هرکسی که ادعا میکنه با توعه،دوستِ تو نیست.!
لبخند زدن و خندیدن،دلیل میخواد؛
اما تو میتونی بدونِ دلیل خنده روی لب هام بیاری..
هدایت شده از کتابخونهیموقرمز؛
تو زیباترین شخصیت داستان زندگی من بودی عزیزکم!)