کاش قبل از زدنِ حرفاتون؛
یکم تو دهنتون مزه مزهش میکردین و مطمئن میشدید که قلبِ کسی رو نمیشکنید،بعد حرفتونُ میزدید.
خطاب به خودم:
بیدار باشُ هوشیار،هرکسی که ادعا میکنه با توعه،دوستِ تو نیست.!
لبخند زدن و خندیدن،دلیل میخواد؛
اما تو میتونی بدونِ دلیل خنده روی لب هام بیاری..
هدایت شده از کتابخونهیموقرمز؛
تو زیباترین شخصیت داستان زندگی من بودی عزیزکم!)