خب امم..
نمیدونم تقدیمیِ جالبی بشه یا نه،ایگنور بشه یا نه..ولی به هرحال بازم اَندیام و تقدیمیِ پنجم؟ رو میدم🤝
خب تقدیمی اینجوریه که..شما این پیامُ فور میکنید چنلتون و من (یه ساعتی از روز+توضیحاتش) رو تقدیمتون میکنم؛
نمیتونم بیشتر ازین توضیح بدم ولی خب بلاخره هرکدوممون یه ساعتی از روز رو،روی یه مود هستیم و خب فکر میکنم بیشترش مشترک باشه ولی خب بر اساسِ "شخصیتتون" اون ساعتُ+توضیحاتش تقدیم میکنم.
لیکناتون/آیدیتون؟
اصن نمیدونم جالب بشه یا طرفدار داشته باشه یا ایگنور نشه،ولی ممبرا هم میتونن شرکت کنن،و فکر کنم ظرفیتش هم چنلای اولی هست.*
اَندی: @colorfulll
هدایت شده از Coconut cookies novel 🖋️
همسایه ها یه هولی بدید ماام 150 بشیم
#فوووررررر
بیا به ستاره ها نگاه کنیم اندی سان. بیا به تابستونی فکر کنیم که بدون هیچ اضطرابی با صدای آواز گنجشک های شهری چشم باز کنیم . بیا به روزی فکر کنیم که برای گربه ی ولگرد محله غذا میبریم و اونم با لذت میخوره. بیا به لذت سوز سر صبح و گرمای کشنده ی ظهر فکر کنیم و لبخند بزنیم. بیا به انبوه درختای کاشته شده توی پیاده رو فکر کنیم. به شبی که سوار بر دوچرخه از لابه لای اونا رد میشیم #کلوچه_نارگیلی
____
ولی جوری که میتسوری قشنگ حرف میزنه>>>>
هِی خواهر؟ فکر میکنم..و منتظر میمونم،یه شبی که بریم ستاره هارو از پشتِ بوم تماشا کنیم،هوم؟:>>
https://eitaa.com/colorfulll/4646 اون شب قطعا از شدت هیجان تا صبح بیدار خواهم موند #میتسوری
_
منم همینطور🤝