بیا به ستاره ها نگاه کنیم اندی سان. بیا به تابستونی فکر کنیم که بدون هیچ اضطرابی با صدای آواز گنجشک های شهری چشم باز کنیم . بیا به روزی فکر کنیم که برای گربه ی ولگرد محله غذا میبریم و اونم با لذت میخوره. بیا به لذت سوز سر صبح و گرمای کشنده ی ظهر فکر کنیم و لبخند بزنیم. بیا به انبوه درختای کاشته شده توی پیاده رو فکر کنیم. به شبی که سوار بر دوچرخه از لابه لای اونا رد میشیم #کلوچه_نارگیلی
____
ولی جوری که میتسوری قشنگ حرف میزنه>>>>
هِی خواهر؟ فکر میکنم..و منتظر میمونم،یه شبی که بریم ستاره هارو از پشتِ بوم تماشا کنیم،هوم؟:>>
https://eitaa.com/colorfulll/4646 اون شب قطعا از شدت هیجان تا صبح بیدار خواهم موند #میتسوری
_
منم همینطور🤝