حسِ خوبی داره وقتی که با آدمِ مورد علاقهت روی یه بلندی بشینی،خوراکی های موردِ علاقهتو بیاری،شهرُ از زاویه ی دور نگاه کنی و به نورِ ماهُ ستاره ها نزدیک باشی.
اگر بهم دروغ میگی،پیشِ بقیه راحت تری با من،سوء استفاده میکنی ازم،ایگنورم میکنی؛
برای همیشه باهام خداحافظی کن.
هدایت شده از ° آقای پوکوفسکی °
#چالش , دوراهی 🪲🌭
¹-گوشی یا نقاشی؟
²-سرد یا گرم؟
³-مدیر یا معلم؟
⁴-لوازم آرایشی یا تحریر؟
⁵-موی بلند یا کوتاه؟
⁶-نوشابه یا چای؟
⁷-هدفون یا هندسفری؟
⁸-بازی یا درس؟
⁹-خواب یا بیدار؟
¹⁰-فامیلای مامان یا بابا؟
¹¹-تابستان یا زمستان؟
¹²-سریال یا سینمایی؟
¹³-تو اجتماع بودن یا تنهایی؟
¹⁴-بارون یا برف؟
¹⁵-جنگل یا دریا؟
¹⁶-سفر با خانواده یا رفیق؟
¹⁷-رنگای روشن یا تیره؟
¹⁸-کباب یا پیتزا؟
¹⁹-خونه کوچیک یا بزرگ؟
²⁰-گل یا کاکتوس؟
کسایی که چنل دارن اونجا بگن و کسایی که ندارن پیوی بگین 🪲
@Draco5
@Awppmn
#همسایه_غیر_همسایه_فور
#خدا_اینگور_کنندگان_را_دوست_ندارد
گوشی
سرد
معلم
لوازم ارایشی
کوتاه
نوشابه
هدفون
قطعا بازی
قطعاا مامانن
تابستان
سینمایی
تنهایی
بارون
جنگل
هردوش چون بابام بسیار همسفر خوبیه همچنین رفیقم
تیره
پیتزا
کوچیک
گل
*نیمو
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
#چالش , دوراهی 🪲🌭 ¹-گوشی یا نقاشی؟ ²-سرد یا گرم؟ ³-مدیر یا معلم؟ ⁴-لوازم آرایشی یا تحریر؟ ⁵-موی بلن
نقاشی
سرد
مدیر
تحریر
کوتاه
چای
هدفون
بازی
هردو
مامان
تابستان
سریال
تنهایی
بارون
هردو
هردو
هردو رو به تیره
پیتزا
کوچیک
هردو رو به کاکتوس