حسِ خوبی داره وقتی که با آدمِ مورد علاقهت روی یه بلندی بشینی،خوراکی های موردِ علاقهتو بیاری،شهرُ از زاویه ی دور نگاه کنی و به نورِ ماهُ ستاره ها نزدیک باشی.
اگر بهم دروغ میگی،پیشِ بقیه راحت تری با من،سوء استفاده میکنی ازم،ایگنورم میکنی؛
برای همیشه باهام خداحافظی کن.
هدایت شده از ° آقای پوکوفسکی °
#چالش , دوراهی 🪲🌭
¹-گوشی یا نقاشی؟
²-سرد یا گرم؟
³-مدیر یا معلم؟
⁴-لوازم آرایشی یا تحریر؟
⁵-موی بلند یا کوتاه؟
⁶-نوشابه یا چای؟
⁷-هدفون یا هندسفری؟
⁸-بازی یا درس؟
⁹-خواب یا بیدار؟
¹⁰-فامیلای مامان یا بابا؟
¹¹-تابستان یا زمستان؟
¹²-سریال یا سینمایی؟
¹³-تو اجتماع بودن یا تنهایی؟
¹⁴-بارون یا برف؟
¹⁵-جنگل یا دریا؟
¹⁶-سفر با خانواده یا رفیق؟
¹⁷-رنگای روشن یا تیره؟
¹⁸-کباب یا پیتزا؟
¹⁹-خونه کوچیک یا بزرگ؟
²⁰-گل یا کاکتوس؟
کسایی که چنل دارن اونجا بگن و کسایی که ندارن پیوی بگین 🪲
@Draco5
@Awppmn
#همسایه_غیر_همسایه_فور
#خدا_اینگور_کنندگان_را_دوست_ندارد
گوشی
سرد
معلم
لوازم ارایشی
کوتاه
نوشابه
هدفون
قطعا بازی
قطعاا مامانن
تابستان
سینمایی
تنهایی
بارون
جنگل
هردوش چون بابام بسیار همسفر خوبیه همچنین رفیقم
تیره
پیتزا
کوچیک
گل
*نیمو
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
#چالش , دوراهی 🪲🌭 ¹-گوشی یا نقاشی؟ ²-سرد یا گرم؟ ³-مدیر یا معلم؟ ⁴-لوازم آرایشی یا تحریر؟ ⁵-موی بلن
نقاشی
سرد
مدیر
تحریر
کوتاه
چای
هدفون
بازی
هردو
مامان
تابستان
سریال
تنهایی
بارون
هردو
هردو
هردو رو به تیره
پیتزا
کوچیک
هردو رو به کاکتوس
ساعتِ 12 ظهر✨.
یچیزی مثلِ ساعت 12،موقعی که آدم مودِ خاصی نداره..گاهی اوقات خوب و گاهی اوقات خسته و بی حس؛
موقعِ شادی،حسِ گرمایِ اون ساعت چه در زمستون و چه در تابستون،اذیت کننده اما لذت بخش..
موقعِ ناراحتی،حسِ پوکر بودن و بی حسیِ مطلق نسبت به همه چیز،میخوای که ساعت بگذره و هرچه زودتر از اون مود دربیای..
برسه به: @infppari
از طرفِ اَندی: @colorfulll