هدایت شده از ° آقای پوکوفسکی °
#چالش , دوراهی 🪲🌭
¹-گوشی یا نقاشی؟
²-سرد یا گرم؟
³-مدیر یا معلم؟
⁴-لوازم آرایشی یا تحریر؟
⁵-موی بلند یا کوتاه؟
⁶-نوشابه یا چای؟
⁷-هدفون یا هندسفری؟
⁸-بازی یا درس؟
⁹-خواب یا بیدار؟
¹⁰-فامیلای مامان یا بابا؟
¹¹-تابستان یا زمستان؟
¹²-سریال یا سینمایی؟
¹³-تو اجتماع بودن یا تنهایی؟
¹⁴-بارون یا برف؟
¹⁵-جنگل یا دریا؟
¹⁶-سفر با خانواده یا رفیق؟
¹⁷-رنگای روشن یا تیره؟
¹⁸-کباب یا پیتزا؟
¹⁹-خونه کوچیک یا بزرگ؟
²⁰-گل یا کاکتوس؟
کسایی که چنل دارن اونجا بگن و کسایی که ندارن پیوی بگین 🪲
@Draco5
@Awppmn
#همسایه_غیر_همسایه_فور
#خدا_اینگور_کنندگان_را_دوست_ندارد
گوشی
سرد
معلم
لوازم ارایشی
کوتاه
نوشابه
هدفون
قطعا بازی
قطعاا مامانن
تابستان
سینمایی
تنهایی
بارون
جنگل
هردوش چون بابام بسیار همسفر خوبیه همچنین رفیقم
تیره
پیتزا
کوچیک
گل
*نیمو
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
#چالش , دوراهی 🪲🌭 ¹-گوشی یا نقاشی؟ ²-سرد یا گرم؟ ³-مدیر یا معلم؟ ⁴-لوازم آرایشی یا تحریر؟ ⁵-موی بلن
نقاشی
سرد
مدیر
تحریر
کوتاه
چای
هدفون
بازی
هردو
مامان
تابستان
سریال
تنهایی
بارون
هردو
هردو
هردو رو به تیره
پیتزا
کوچیک
هردو رو به کاکتوس
ساعتِ 12 ظهر✨.
یچیزی مثلِ ساعت 12،موقعی که آدم مودِ خاصی نداره..گاهی اوقات خوب و گاهی اوقات خسته و بی حس؛
موقعِ شادی،حسِ گرمایِ اون ساعت چه در زمستون و چه در تابستون،اذیت کننده اما لذت بخش..
موقعِ ناراحتی،حسِ پوکر بودن و بی حسیِ مطلق نسبت به همه چیز،میخوای که ساعت بگذره و هرچه زودتر از اون مود دربیای..
برسه به: @infppari
از طرفِ اَندی: @colorfulll
ساعت 5 بعد از ظهر✨.
مثلِ ساعت 5،حسِ خوب و رها بودن توی اون ساعت،آزادیِ افکار یا فکرِ بیش از حد،خوابیدن توی اون ساعت و در رفتنِ تمامِ خستگی ها..
یا بیرون رفتن و خوش گذروندن در حالی که همه جا بستهس و تو فقط برای خودتی..توی طبیعت و پارک ها..
برسه به: @Song_Musiic
از طرفِ اَندی: @colorfulll
ساعت 3 ظهر✨.
تورو به ساعت 3 تشبیه میکنم..شاید خوشحال،شاید پوکر..
حتی درک نکردنِ خودت توی اون حالت..حسِ پُر بودنِ بعد از غذا اما حسِ خوبِ بیخیالی..گرم شدنِ چشم ها ولی سرشار از افکارِ مثبتُ منفی..
برسه به: @Namiya_AA
از طرفِ اَندی: @colorfulll
ساعت 11 شب✨.
حسِ خنکیِ شب و وزشِ باد از لای پنجره..؛
مشغولِ نوشتن..مشغولِ خوندن یا مشغولِ دیدنِ فیلمی..
نفس کشیدن و دمُ بازدم توی هوای خنکِ اون ساعت،افکار مثبت یا منفی که پشتِ سرهم میانُ میرن و جای هم رو میگیرن..
برسه به: @Afkar_khatkhati_kylie
از طرفِ اَندی: @colorfulll
ساعت 12 شب✨.
تشبیهت میکنم به ساعت 12 شب.
شاید بیدار و درحالِ فکر کردن..به امتحانِ فردا،به شکست های قدیم و سرزنشِ خودت..به جایی که قراره در آینده با آدمِ موردِ علاقهت بری..کلی خیال پردازی،از بد تا خوب،زشت یا قشنگ..
و شاید کم کم فرو رفتن در عالَمِ خواب و دیدنِ خواب هایی از جنسِ خیالپردازیهات..
برسه به: @romeosabzam
از طرفِ اَندی: @colorfulll
ساعتِ 9 صبح✨.
بیدار اما همچنان در رختخواب..
مخلوطی از سردی هوا و گرمیِ آفتاب توی اون ساعت..
فکرهای منفی اما سعی در قرار دادنِ افکارِ مثبت جای اون..بویِ صبحونه ای که شاید در اون ساعت بخوری و شاید دیرتر..
رنگِ زردِ خورشید که گاهی پشتِ ابر و گاهی مستقیما توی آسمونِ.
برسه به: @zhipsofela
از طرفِ اَندی: @colorfulll