هدایت شده از چایخانه هملین*
تقدیم به اسمارتیز فروشی سر کوچه..
اوکی تو مثل اسمارتیزی،شیرینی ولی میتونی تلخم باشی.. رنگ زندگیتو خودت انتخاب میکنی ولی هر رنگی که انتخاب میکنی مورد علاقه ی بقیه میتونه باشه..
@colorfulll
@red_haiiir_library
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
من همیشه حرفامو رُک زدم،همیشه بدون ترس احساسمو به زبون آوردم.. ولی..ولی خب راستشو بخوام بگم،حرف زدن
آخه..آخه تو مثل دیدن واسه یه آدمِ نابینایی،مثلِ بستنیِ موردِ علاقهم وسطِ گرمای تابستونی،تو..طلوعِ زندگیِ منی؛
آروم اومدی شدی نور،اونم دقیقا وسطِ شبِ قلبم،دقیقا وقتی چشام جایی رو نمیدید اومدی و شدی همه چیزِ این تن.
خب من بلد نیستم انرژی مثبت بدم.. همه بهم میگن فقط چناله میکنی.. ولی خب نه ! میدونی چیه ؟! میخوام بهت بگم تمام تلاشتو بکن.. یه روز میاد میخندی و میگی اینم تموم شد.. حالا نوبت عشق و حال رسیده.. و تو همون موقع ها میفهمی که داری پاداش تلاش های الانتو میگیری.. پس طوری تلاش کن همه بگن واو این اندی سان خودمون بود.. و اون تونست ! اندی سان من.. تلاشتو بکن ولی یادت نره خودت توی اولویت هستی.. به خودت سخت بگیر ولی فشار زیادم وارد نکن.. چون اون وقت زده میشی.. از همه چی.. پس درست و با برنامه ریزی براش بجنگ.. که وقتی همون سیب زمینی هایی رو میبینی که عاشقشونی ، وقتی گرماشونا حس میکنی ؛ یاد غرق ریختن های خودت بیوفتی.. یاد اشک های یواشکی که ریختی توی عماق تاریکی شب.. چون همه خواب خوش بودن ولی تو مجبور بودی درس بخونی ! اره اندی تلاش کن تا دنیات رنگ بگیره.. همون رنگی که دوست داری.. اگه بعضی جالا تاریک و تیره شد هم اشکال نداره.. بالاخره یه رنگ تیره ای باید باشه تا بنفش های خوش رنگ و سبز های آرام بخشو به وجود بیاره :) از طرف حق گوی شبانه.