خب من بلد نیستم انرژی مثبت بدم.. همه بهم میگن فقط چناله میکنی.. ولی خب نه ! میدونی چیه ؟! میخوام بهت بگم تمام تلاشتو بکن.. یه روز میاد میخندی و میگی اینم تموم شد.. حالا نوبت عشق و حال رسیده.. و تو همون موقع ها میفهمی که داری پاداش تلاش های الانتو میگیری.. پس طوری تلاش کن همه بگن واو این اندی سان خودمون بود.. و اون تونست ! اندی سان من.. تلاشتو بکن ولی یادت نره خودت توی اولویت هستی.. به خودت سخت بگیر ولی فشار زیادم وارد نکن.. چون اون وقت زده میشی.. از همه چی.. پس درست و با برنامه ریزی براش بجنگ.. که وقتی همون سیب زمینی هایی رو میبینی که عاشقشونی ، وقتی گرماشونا حس میکنی ؛ یاد غرق ریختن های خودت بیوفتی.. یاد اشک های یواشکی که ریختی توی عماق تاریکی شب.. چون همه خواب خوش بودن ولی تو مجبور بودی درس بخونی ! اره اندی تلاش کن تا دنیات رنگ بگیره.. همون رنگی که دوست داری.. اگه بعضی جالا تاریک و تیره شد هم اشکال نداره.. بالاخره یه رنگ تیره ای باید باشه تا بنفش های خوش رنگ و سبز های آرام بخشو به وجود بیاره :) از طرف حق گوی شبانه.
هدایت شده از 凌晨四点|⁴ᴀᴍ*-*`
دلم برای بچگیام تنگ شده برای لبخندای واقعیم!
واقعا یکی از لذت های دنیا اینه که تو دلِ تاریکی فیلم ترسناک نگاه کنی و به صحنه های استرس آورش دقت کنی🤌 .
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
واقعا یکی از لذت های دنیا اینه که تو دلِ تاریکی فیلم ترسناک نگاه کنی و به صحنه های استرس آورش دقت کن
من از فیلم ترسناکا میترسم✨
و نگا نمیکنم✨✨