چرا من وقتی میخوام یکاری کنم با خودم میگم خب عیب نداره بعدا فلان میشه،و وقتی اونکارو انجام میدم بعدش عینِ چی پشیمون میشم؟
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
منتظر وقتیم که حالم اینقد خوب باشه که Still with you رو بذارم تو چنل))
- بعضی وقتا از ناراحتیِ دنیای واقعی به مجازی پناه میارم ولی مجازی هم چندان بهتر از واقعی نیست..
بعضیا تو چنلاشون اینجوریَن که:
امروز فلان کارو انجام دادم اینجوری شدُ فلان؛
بعد منی که تمامِ روزم اینجوری میگذره: بیدار شدن،صبحونه،گوشی،ناهار،گوشی،شام،گوشی،بجایِ خوابیدن،گوشی.