هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
منتظر وقتیم که حالم اینقد خوب باشه که Still with you رو بذارم تو چنل))
- بعضی وقتا از ناراحتیِ دنیای واقعی به مجازی پناه میارم ولی مجازی هم چندان بهتر از واقعی نیست..
بعضیا تو چنلاشون اینجوریَن که:
امروز فلان کارو انجام دادم اینجوری شدُ فلان؛
بعد منی که تمامِ روزم اینجوری میگذره: بیدار شدن،صبحونه،گوشی،ناهار،گوشی،شام،گوشی،بجایِ خوابیدن،گوشی.
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
بچهها به این نتیجه رسیدم اندی شی یه ادم گلبهیِ ناگلبهیِ در عین مهربون بودنش نمیخواد مهربون بازی در بیاره
در هر صورت خیلی نتلمحلاجحلاجح هست✅
ممنونم اندی شیی به مناسبتش پیتزا بخور از منم یاد کن
قلب های فراواننن*
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
بچهها به این نتیجه رسیدم اندی شی یه ادم گلبهیِ ناگلبهیِ در عین مهربون بودنش نمیخواد مهربون بازی در
واای؟
خب هیچکس بهم نگفته مهربون،یکی تویی و یکیم نیمو
درهرصورت که مبارک💜.
عهه این یکی کیوت 60 شد،میباارککک💜🤌.
https://eitaa.com/merlinandstorylige