- اسمارتیزفروشیِاَندی,
بچهها به این نتیجه رسیدم اندی شی یه ادم گلبهیِ ناگلبهیِ در عین مهربون بودنش نمیخواد مهربون بازی در
واای؟
خب هیچکس بهم نگفته مهربون،یکی تویی و یکیم نیمو
درهرصورت که مبارک💜.
عهه این یکی کیوت 60 شد،میباارککک💜🤌.
https://eitaa.com/merlinandstorylige
هدایت شده از ماه تاریک!🖤🎬
@colorfulll
اندی 137 تاییت مبارک باشه!
وایب آدم منطقی و دارک بهم میدی 🐾🖤
از اینکه واسه ی کلِ روزم برنامه میچینم و وسطش یادِ درس میوفتم؛
متنفرم.
ایتا واقعا مسخرهشو در آورده،پیویِ هرکس میری زده آنلاین؛
بعد با این وجود،باید یک ساعت منتظر بمونی که طرف جوابتو بده درحالی که آنلاین نیست.