از اینکه واسه ی کلِ روزم برنامه میچینم و وسطش یادِ درس میوفتم؛
متنفرم.
ایتا واقعا مسخرهشو در آورده،پیویِ هرکس میری زده آنلاین؛
بعد با این وجود،باید یک ساعت منتظر بمونی که طرف جوابتو بده درحالی که آنلاین نیست.
هدایت شده از ″اِمیلی و روحهایمقدس″
گفت : خیلی میترسم
گفتم : آخه چرا
او جواب داد: چون از ته دل خوشحالم .
خوشحالیِ این شکلی وحشتناکه !
وقتی دستِ سرنوشت بخواد چیزی رو از آدم بگیره ، میذاره اینطور خوشحال باشی .
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اندی شی الان صد و چهل تا ممبر داریی وای مبارکهه
امیدوارم بیشتر و بیشتر پیشرفت کنی
پیتزا میخوریم به مناسبتش✅
با قلبهای فراوان*
@colorfull اندی شیی