حسِ اضافی بودن مزخرف ترین حسِ دنیاست؛
اگه واقعا یه آدمُ دوست دارید،هیچوقت نزارید همچین حسی بهش دست بده..
هدایت شده از کتابخونهیموقرمز؛
تقدیمی!!
کتابداران مو قرمز طرفداران و مشتریان خود را علاوه بر خواندن کتاب به استراحت و دیدن انیمه،ویدیو،وفیلم دعوت میکند!!
این پیامو فورکنین منم با توجه به وایبی که از خودتون یا چنلتون میگیرم یه انیمه و پوستر اینجوری تقدیم میکنم:))
✨✨✨
لینک چنلتون و اینجا بزارید:»»
ظرفیتش ۱۰ تاست..🦋
https://secret.timefriend.net/16820762395986
✨✨✨
ممبرامونم میتونن شرکت کنن!!بیان پیوی اونا:)))🦋
هدایت شده از چایخانه هملین*
تقدیم به اندییی
بنظر ادم اروم اما پر حاشیه ای هستی.. دنیات خاکستریه اما دوست داری رنگیش کنی..یه شخصیت خوب و پشتش یه شخصیت گنگ داری..خب من این انیمه رو بهت تقدیم میکنم
✨✨✨
https://eitaa.com/colorfulll🦋
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
تقدیم به اندییی بنظر ادم اروم اما پر حاشیه ای هستی.. دنیات خاکستریه اما دوست داری رنگیش کنی..یه شخص
واایی لیوونن
خیلیی زیباستتت،عالیی بودد
همش درست بودد و خبب خیلیی قشنگگ:>
مرسی ازتت🫂💜