من عاشقِ اون آدمایی میشم که حتی اگه کارِ اشتباهی کردم،اونقدری خوب باشه که بتونم واسش تعریف کنم و دوتایی حلش کنیم.
https://eitaa.com/Song_Musiic/598
عاالیهه نیمووو عاالییی
پارتِ بعدی؟🤌😔
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
میشه بیادت نباشم؟ امیدوارم ، تنکت :)))
اشکال نداره..
بغل:>💜
نیاز دارم به یه فردی که کلِ روز و باهام بگذرونه و دوچرخه سواری کنه؛
و در آخر هردومون بریم خونمون و بیخیالِ همه چی بخوابیم.