eitaa logo
- اسمارتیز‌فروشیِ‌اَندی,
123 دنبال‌کننده
673 عکس
102 ویدیو
0 فایل
"𝗧𝗶𝗺𝗲 𝗺𝗮𝗸𝗲𝘀 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗯𝗲𝗮𝗿𝗮𝗯𝗹𝗲." زمان‌همه‌چیز‌رو‌قابلِ‌تحمل‌میکنه. ' 𝘊𝘳: Andy🦕 . ' ' 𝘚𝘵𝘢𝘳𝘵: 1401/12/21 '
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا پیشم بمون؛ با تمامیِ نقصات من همه جوره دوستت دارم..
آرزو میکنم یه روزی بریم یه جای بلند؛ بعد شبش باهم ستاره رو نگاه کنیم..
اهم اهم اَندی از اسمارتیز فروشی بدلیل مشکلاتی میخواد لیست همسایه هارو از اول بچینه.. اگه مایلید با ما همسایه بشید این پیامو تو چنلِ زیباتون فور بزنید و لینک چنلتون رو اینجا بزارید✨. ظرفیت: 8 چنلِ فرحبخش. اَندی: @colorfulll
https://eitaa.com/colorfulll/3857 چون زندگیم پر از ادماییه که فکر نمیکردم اینطوری باشن؟ چون طوری دارن چرت میگن که خندم میگیره؟ چون فهمیدم تنها کسی که کنارش خیلی راحت بودم و بهش اعتماد داشتم زیر ابمو زده؟ _ درکت میکنم اره میفهممت. ببین یچیز بهت میگم،هیچوقت به "آدما" تکیه نکن یا دل نبند،همشون سر تا پا یچیزن،حتی اگر بهترین آدمم باشه بازم نباید وابسته بشی چون تهش میره. دو،افرین که به چرتُ پرتاشون میخندی،سعی کن اهمیت ندی اصن. سه،مهم نیس،اصلا مهم نیس،تجربه ای بود که به یاد داشته باشی به هرکسی وابسته نشی و اعتماد نکنی،همه تو زندگیشون اشتباه میکنن،اینم روش.
وقتی فهمیدم تموم حرفاش چرت بوده و نقش بازی میکرده.
_ اهمیتی داره مگه؟
وقتی فهمیدم باب اسفنجی واقعا یه موجود زنده نیست و یه اسفنجه گریه. ____ خب من بخاطرش یه مدت افسردگی گرفتم..
زمانی که کسی که مثل خانوادم دوستش داشتم ، من رو قضاوت کرد و از یه غریبه کمک گرفت تا من رو از زندگیش پاک کنه ^لبخند کمرنگ^ _ میدونم بخاطرِ ضربه ای که خوردی خیلی ناراحتی و من بهت حق میدم که ناراحت باشی؛ اما ببین،بیا فکر کنیم فقط یه تجربه بوده که یاد بگیری دیگه به کسی وابسته نشی و اونقدری کسی رو دوست نداشته باشی که بعدا برای رفتنش خودتو عذاب بدی.. تو یه نفری رو تو این دنیا داری که اون یه نفر خودتی و اون همه جوره کنارته و تا وقتی اونو داری نیازی نیست غصه بخوری یا احساسِ تنهایی کنی.. بیخیالش،از تجربه‌ت درس بگیر و به فکرِ آینده باش.
وقتی فهمیدم مثل ادامس بهشون وابسته شدم در حدی که اکر یه روز نبینمشون میتونم گریه کنم؟وقتی با تک‌تک کارای بدشون قابلیت گریه کردن دارم ولی ترجیح میدم فراموش کنم که فکر نکنم بچه هستم؟ _ این خوبه که فراموش میکنی ولی باید واقعا فراموش کنی نه فقط بخاطرِ اینکه اونا فکر نکنن بچه ای وابسته شدن چیزِ خوبی نیس،همیشه همه چیز باید روی حدِ وسط بمونه..نه اونقدر سردُ خشک و نه اونقدر گرمُ صمیمی.. وابستگی‌تو کمتر کن و به مرورِ زمان همه چیز رو فراموش کن،با این حال که میدونم سخته ولی تو از پسش بر میای..!
میخواستم‌ موزیک بفرستم ولی نیومد سو..
- با آرامش بخوابید.!