هدایت شده از نیمو :>
هومممم
حالا من بگم
خیالپرداز،کتابخون،خوابالو،مهربوون،لجباز،خیلی فکر میکنی،کیوت اما خودت قبول نمیکنی😔✨
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
هومممم حالا من بگم خیالپرداز،کتابخون،خوابالو،مهربوون،لجباز،خیلی فکر میکنی،کیوت اما خودت قبول نمیکنی
ناایسس درستت🤌🤌
البته بجز اخری چون واقعا کیوت نیستم،دیگه بهمم نگووودیپ۲گفطگصقلماس۲ف
واایی اینن دوتاا اهنگگگ>>>>>
منن هنووز وقتی گوش میدمشوون میرمم تو فضااا
گایز..ببخشید امروز زیاد فعالیت نکردم؛
به دلیلِ فوت شدنِ آیدلتون (مونبین)،من طرفدارشون نبودم ولی ترجیح دادم بخاطرِ ناراحتیِ شما چیزی نگم..
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
گایز..ببخشید امروز زیاد فعالیت نکردم؛ به دلیلِ فوت شدنِ آیدلتون (مونبین)،من طرفدارشون نبودم ولی ترج
حالا یک دوسه. اندی جون بیخیال غصه.. حالا نیمو خانم دستتو بزار تو دست دوستت
____
جرر
بلاخره یه لبخند بعد از این مودِ کثا.فتی🤌.