- اسمارتیزفروشیِاَندی,
هومممم حالا من بگم خیالپرداز،کتابخون،خوابالو،مهربوون،لجباز،خیلی فکر میکنی،کیوت اما خودت قبول نمیکنی
ناایسس درستت🤌🤌
البته بجز اخری چون واقعا کیوت نیستم،دیگه بهمم نگووودیپ۲گفطگصقلماس۲ف
واایی اینن دوتاا اهنگگگ>>>>>
منن هنووز وقتی گوش میدمشوون میرمم تو فضااا
گایز..ببخشید امروز زیاد فعالیت نکردم؛
به دلیلِ فوت شدنِ آیدلتون (مونبین)،من طرفدارشون نبودم ولی ترجیح دادم بخاطرِ ناراحتیِ شما چیزی نگم..
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
گایز..ببخشید امروز زیاد فعالیت نکردم؛ به دلیلِ فوت شدنِ آیدلتون (مونبین)،من طرفدارشون نبودم ولی ترج
حالا یک دوسه. اندی جون بیخیال غصه.. حالا نیمو خانم دستتو بزار تو دست دوستت
____
جرر
بلاخره یه لبخند بعد از این مودِ کثا.فتی🤌.
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
گایز..ببخشید امروز زیاد فعالیت نکردم؛ به دلیلِ فوت شدنِ آیدلتون (مونبین)،من طرفدارشون نبودم ولی ترج
اصلا عالیهه. مثل اینکه واقعا هیچ ***امروز حالش خوب نیست! میای باهم بریم کنار مرداب؟ اونجا پشه و شبتاب هم تنهان. یکم با چشمامون باهم حرف بزنیم
_
اره اره حتما
کِی بیام دنبالت؟
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
گایز..ببخشید امروز زیاد فعالیت نکردم؛ به دلیلِ فوت شدنِ آیدلتون (مونبین)،من طرفدارشون نبودم ولی ترج
ولی از یه جایی به بعد هرچی حالت بدتر میشه هی چرت و پرت میگی که برای یه لحظه یادت بره.. منم الان توی همین حالم
_
حق حق حق.