- اسمارتیزفروشیِاَندی,
گایز..ببخشید امروز زیاد فعالیت نکردم؛ به دلیلِ فوت شدنِ آیدلتون (مونبین)،من طرفدارشون نبودم ولی ترج
اصلا عالیهه. مثل اینکه واقعا هیچ ***امروز حالش خوب نیست! میای باهم بریم کنار مرداب؟ اونجا پشه و شبتاب هم تنهان. یکم با چشمامون باهم حرف بزنیم
_
اره اره حتما
کِی بیام دنبالت؟
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
گایز..ببخشید امروز زیاد فعالیت نکردم؛ به دلیلِ فوت شدنِ آیدلتون (مونبین)،من طرفدارشون نبودم ولی ترج
ولی از یه جایی به بعد هرچی حالت بدتر میشه هی چرت و پرت میگی که برای یه لحظه یادت بره.. منم الان توی همین حالم
_
حق حق حق.
یجوریَم..
یکی منو بغل کنه🤌
(بغلِ مجازی؟ تاحالا ازین چرتُ پرتا نگفته بودم)
هدایت شده از Coconut cookies novel 🖋️
^هدایت کردن سرت روی سینم و دست بردن توی موهات^
همه چیز درست میشه اندی سان
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
^هدایت کردن سرت روی سینم و دست بردن توی موهات^ همه چیز درست میشه اندی سان
وای وای میتسوری..
اشککک*
الان حالم خیلی بهتره..
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
ولی نیمو این انصاف نیس که انقدر کَم میای ایتا..
ببخشید
بازار بودم دیروز
وای پدرم در اومد
وای اندی یادته بخاطر زیاد نشدن و به 10 یا 15 نرسیدن میخواستی دیل بزنی؟
الان نگا کن
102 نفر پیشمونن (یکی من و یکی تو از 104 کم کنی میشه 102 نفر😔✨👍)
بهت گفته بودم زیاد میشی نا امید نشو
نگفتممممم