چرا باید کسی رو که نمیتونه پیشِ من خودِ واقعیش باشه،دوست داشته باشم؟
واقعا فرد هایی که موقعِ دعوا هرچی از دهنشون در میاد و تهش با یه ببخشید تمومش میکنن رو درک نمیکنم؛
تو خودت نمیفهمی مثلِ چی خودتو از چشمِ طرف مقابل انداختی؟