واقعا فرد هایی که موقعِ دعوا هرچی از دهنشون در میاد و تهش با یه ببخشید تمومش میکنن رو درک نمیکنم؛
تو خودت نمیفهمی مثلِ چی خودتو از چشمِ طرف مقابل انداختی؟
خب امم..
نمیدونم تقدیمیِ جالبی بشه یا نه،ایگنور بشه یا نه..ولی به هرحال بازم اَندیام و تقدیمیِ پنجم؟ رو میدم🤝
خب تقدیمی اینجوریه که..شما این پیامُ فور میکنید چنلتون و من (یه ساعتی از روز+توضیحاتش) رو تقدیمتون میکنم؛
نمیتونم بیشتر ازین توضیح بدم ولی خب بلاخره هرکدوممون یه ساعتی از روز رو،روی یه مود هستیم و خب فکر میکنم بیشترش مشترک باشه ولی خب بر اساسِ "شخصیتتون" اون ساعتُ+توضیحاتش تقدیم میکنم.
لیکناتون/آیدیتون؟
اصن نمیدونم جالب بشه یا طرفدار داشته باشه یا ایگنور نشه،ولی ممبرا هم میتونن شرکت کنن،و فکر کنم ظرفیتش هم چنلای اولی هست.*
اَندی: @colorfulll
هدایت شده از Coconut cookies novel 🖋️
همسایه ها یه هولی بدید ماام 150 بشیم
#فوووررررر