ساعتِ 9 صبح✨.
بیدار اما همچنان در رختخواب..
مخلوطی از سردی هوا و گرمیِ آفتاب توی اون ساعت..
فکرهای منفی اما سعی در قرار دادنِ افکارِ مثبت جای اون..بویِ صبحونه ای که شاید در اون ساعت بخوری و شاید دیرتر..
رنگِ زردِ خورشید که گاهی پشتِ ابر و گاهی مستقیما توی آسمونِ.
برسه به: @zhipsofela
از طرفِ اَندی: @colorfulll
من باتو خندیدم،خوراکی خوردم،باهات بیرون رفتم،خرید کردم،وسایل شهربازی رو امتحان کردم؛
ولی یکبار هم تورو از نزدیک ندیدم..
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
~
I’m sorry, don’t leave me, I want you here with me.
متاسفم..ترکم نکن،میخوام پیشم بمونی.