- اسمارتیزفروشیِاَندی,
آخه..آخه تو مثل دیدن واسه یه آدمِ نابینایی،مثلِ بستنیِ موردِ علاقهم وسطِ گرمای تابستونی،تو..طلوعِ ز
تو شبیهِ ترانه ی موردِ علاقمی که هربار بهش گوش میکنم مورمورم میشه،تو خودِ بهشتی،هم اونقدر قشنگ،هم اونقدر نامعلوم،هم اونقدر ناشناخته..؛
خودم میدونم هیچوقت نتونستم کشفت کنم،اما اینم میدونم که میتونم تا ابد دیوونه وار عاشقت باشم؛
هر اتفاقی هم که بیوفته حداقلش اینه که میدونم میتونم ساعت ها بهت گوش کنم و یذره هم سیر نشم از شنیدنت.
هدایت شده از دنیایخیالیِالکس"
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از Lost in a parallel world
مانسکین و وقتی گوش میدی باید توی تاریکی اتاقت ل..ش کنی رو تخت و سیگار بکشی
دوستایِ من اینجوریَن که تو مجازی واسه من شاخ میشن و توی حضوری هیچی نیستن.
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
کیتساثخثلهثلص شبتتتت بخیررر اندی سانننن
خواب های پر از پیتزا ببینی
اصلا خواب ببین رفتی تو سیاره که یه عالمه پیتزا داره...فقط لطفا دم راه اگه رفتی دنبال منم بیا...مرشیتسنسننس
شبببب خشو دیگهشتشتجش