هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
بچهها به این نتیجه رسیدم اندی شی یه ادم گلبهیِ ناگلبهیِ در عین مهربون بودنش نمیخواد مهربون بازی در بیاره
در هر صورت خیلی نتلمحلاجحلاجح هست✅
ممنونم اندی شیی به مناسبتش پیتزا بخور از منم یاد کن
قلب های فراواننن*
- اسمارتیزفروشیِاَندی,
بچهها به این نتیجه رسیدم اندی شی یه ادم گلبهیِ ناگلبهیِ در عین مهربون بودنش نمیخواد مهربون بازی در
واای؟
خب هیچکس بهم نگفته مهربون،یکی تویی و یکیم نیمو
درهرصورت که مبارک💜.
عهه این یکی کیوت 60 شد،میباارککک💜🤌.
https://eitaa.com/merlinandstorylige
هدایت شده از ماه تاریک!🖤🎬
@colorfulll
اندی 137 تاییت مبارک باشه!
وایب آدم منطقی و دارک بهم میدی 🐾🖤