اقا من میتونم بگم تازگیا بلند ترین خنده هارو دارم
جوری ک مثلا با رفیقام نشسته بودم خندیدم همه نگاهمون میکردن
بعد شبش ۱ساعت تمام اونقدر برای هیچی گریه کردم ک بالشتو برگردوندم اون طرف بالشتم خیس شده بود
بعد واقعا به این رسیدم ک میگن کسی ک بلند ترین خنده هارو داره غمگین تره
سر هیچیم نشستم گریه کردما ینی مثلا یه دلیل درست حسابیم نداشت
فقط قلبم سنگین بود:)))