هدایت شده از عطاری شمس الدین نایا🦆RadiMeowri's No.1 Fan
میشه برای یکی دعا کنید خوب بشه؟
میگه آقا طبقه چندید میام بالا
میگم نه خودم میام پایین
میگه نه بگو طبقه چندی خودم میام بالا
میگم نه آقا خودم میام پایین
میگه نه آقا بگو طبقه چندی خودم بیارم بالا
میگم آقا زحمت نمیدم بخدا خودم میام پایین
میگه جان جدت بگو طبقه چندی خودم بیارم بالا
میگم آاااااقا