هدایت شده از دیالوگ؛
اما عزیزِ من ، اگر روزها گذشت و از من خبری نشد ، فکر نکن دلتنگ تو نیستم .
من زندگی کردن بدون تو را یاد گرفتهام ،
اما تا همیشه دلتنگ تو خواهم ماند : )
𝗖𝘆𝗴𝗻𝘂𝘀𖦹
آیس پک و مارشمالو میخامم:) انگار ن انگار ک روزمه، ایش🦦
𝑺𝒖𝒎𝒎𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒓𝒔𝒉𝒎𝒂𝒍𝒍𝒐𝒘𝒔🍡⛅️
یه قانونی هس که میگه:
گاهی هر چقد برای چیزی بیشتر پافشاری
کنید و بیشتر سمتش برید و درگیرش بشید،
اون بیشتر ازتون دور میشه! پس رها کن بره
شاید رسیدن در رها کردن باشه؛
به قول نادر ابراهیمی که میگه :
" بگذار آنچه از دست رفتنی است، از دست برود. و گرنه تو در قلب یک انتظار خواهی پوسید."