𝗖𝘆𝗴𝗻𝘂𝘀𖦹
آیس پک و مارشمالو میخامم:) انگار ن انگار ک روزمه، ایش🦦
𝑺𝒖𝒎𝒎𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒓𝒔𝒉𝒎𝒂𝒍𝒍𝒐𝒘𝒔🍡⛅️
اینستا رو ک وا میکنم،
همش پر شده ک اقای رضاییان میدونی چرا شانس ندارین؟ چون اه ِمادرا گرفتتون!
چ ربطیی داره؟؟ واقعا دارن قیمه هارو میریزن تو ماستا. فوتبال ربطی به سیاست نداره.. به هرحال اینام شغلشون اینه.
اگه تا ۵٠ سال دیگه هم این نظام باشه،
بچها باید ۵٠ سال بازی نکنن؟ ببینن کی نظام عوض میشه؟
هیچچچ آهی از نظر من اینارو نگرفته.
تازه ایران نسبت به جام جهانیای قبلی همش مساوی کرده و باختم نداشته.
ایران تو همچی شانسو از اول نداشته .. :)!
یه قانونی هس که میگه:
گاهی هر چقد برای چیزی بیشتر پافشاری
کنید و بیشتر سمتش برید و درگیرش بشید،
اون بیشتر ازتون دور میشه! پس رها کن بره
شاید رسیدن در رها کردن باشه؛
به قول نادر ابراهیمی که میگه :
" بگذار آنچه از دست رفتنی است، از دست برود. و گرنه تو در قلب یک انتظار خواهی پوسید."
بچها جدیدا خیلی مودی شدم : ) ؟
و این مودی بودنه خیلی داره اذیتم میکنههه
طوری ک نمیتونم یه طرح واسه ترمیم ناخنام انتخاب کنم 🙂🙂🙂