بچها جدیدا خیلی مودی شدم : ) ؟
و این مودی بودنه خیلی داره اذیتم میکنههه
طوری ک نمیتونم یه طرح واسه ترمیم ناخنام انتخاب کنم 🙂🙂🙂
ایرانی ک استقلال
و من همیشه طرفدار تیم ملیم!
الانم ک حذف شدیم دوسدارم آرژانتین یا پرتغال ببره 😔😂
هدایت شده از harf chat
واقعا عقایدتو دوست دارم💘
هم طرف ایرانی، هم تیم ملی..
هم از هموطنات و بچه های میناب و ۱۸ و ۱۹ دی دفاع میکنی:)
از نظر منم درستش همینه،
خیلی دارن همه چیو قاطی میکنن
آدم باید هم پشت وطنش باشه،
هم هموطنش.
هدایت شده از harf chat
فقط من از امروز صبح نتونستم به زندگی برگردم؟💔
یه بغض سنگیِ عجیبی تو گلومه
واقعا برای این بچه ها برای این نسل ناراحتم
حیف بود که بدون دستاورد برن..:)
حیف از اینهمه تلاش ..
شاید قسمت این نبوده:)
شاید خدا،
پایان قشنگتری برامون کنار گذاشته.
شاید 4 سال دیگه، همین بچهها با تجربه تر، محکم تر و پخته تر برگردن و کاری کنن که سالها تو یاد مردم بمونه.♥️
و مهمتر از همه شاید اون روز، دل مردمم آروم تر از امروز باشه و شادیِ اون برد، مرهم خیلی از غصه هایی بشه که الان روی دلا سنگینی میکنه.
هیچ تلاشی که با عشق و غیرت انجام بشه بیثمر نمیمونه عزیزم ؛
فقط گاهی خدا زمانِ قشنگتری برای شکوفا شدنش انتخاب میکنه✨
البته ایرانم هرسال تو جام جهانی بیشتر از سه تا بازی، بازی نمیکنه..
دیگه اولو آخرش باید حذف میشدیم
هرچند ک حقمون نبود، میدونم واقعا آفسایدا نامردی بود، تبانیم شده بود:)
حداقل چندتا بازیه دیگه باید بازی میکردن ک نشد