البته بنظرم الان شرایط خوبی شاید نبود..
هم اینکه خیلی بازیکنا قضاوت میشن..
هم شرایط جنگیه
و هم خیلیا داغ دیدن.
ایشالا ۴ سال دیگه
مطمئن باااش
با بنزم و آیفون 20م میرم تو قلب استادیوم براتون زنده گزارشگری میکنم🤣✌️🏼
شب داستانش فرق میکند؛ همه چیز یکدفعه ساکت و خاموش میشود، زمان دیر میگذرد، خیابان تاریک میشود، آدم ها سکوت میکنند، در آخر تو میمانی با اندوه و خاطرات و دلتنگی و شبی که شاید هرگز به صبح نرسد.