eitaa logo
دانلود
شماره دومم صاحب شخصیت دوممه که خیلیم طرفدارمه ولی مجبور شدم بهش خیانت کنم
منو خودم نامزد بودیم
نکنه عروسیمونو بهم بزنه؟؟
نه تازه داشتم با زندگی کوفتیم کنار میومدم این رسمش نیست عزیزم سوییتهارت دارلینگ
اومایگاد
بعد نگین چرا خودتخریبی
وقتی ازم بدش بیاد
نچ
روانی بودنم حدی داره یکی بیاد بگ-
https://eitaa.com/DF_Death/726 جمله دیوید واقعا قشنگ و تامل برانگیز بود(تمام تلاش هایی که داره میکنه تا ویل بهش ب-) - وای 🤣🤣
دقیقاااااا
البته حیف حوصله نداشتم دنبال جمله اذیت کردن لاو لنگوئجه بگردم وگرنه اونو میذاشت-