حس خوبی بهتون ندارم چرا لفت نمیدین؟ یعنی هر دفعه چنل میزدم حداقل هفته ای یه نفر دیگه لفت میداد خداییش اینجا یجوری ثابته که دارم میترسم
نتیجش اینشد که فهمیدم اصلا باید یه کاراکتر خندان انتخاب میکردم که بعد اینجوری نور پردازی کردن دیوونه به نظر برسه-