-
چَفیِـه ؛
بهتَـکاورایِ آمـریـکایی . .
خِیـلیمیاد نه؟!
قَبـلا
روسَـرشـون ،
اِمتِحـانکردیم . .
که دارم میگم 🦦🥤.
-
[یه امتِحـان دوبـارَمـون نشِـه ه ه ه😔💘 ؟]
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
تو تلآویو ؛
جمهوری اسلامی تصمیم
میگیره ،
روز باشه یا شب 🕶💀 .
-
-
عزا که داریم ؛
این درستـــه ..
ولی عزای ِعـُمومی بمونه
به وقتش ؛ الان جهاد ِ
عُمومی داریم ؛ .
#فوروارد .
-