-
اگـه پـَهلوی عرضه داشت ،
به جای اینکه
موشک بزنیم به بـَحرین ؛
از بحرین موشک میزدیم 😔🌹 .
-
-
پپ گواردیولا ،
تو یه
مصاحبه ای گفته
معتقدم ،
اسرائیل به دست ایران نابود میشود🔥💪🏻 .
-
-
داشمون یمن گفته :
ما به اسرائیلی ها ، اجازه
نخواهیم داد
شب ها بخوابند 👊🏼💀.
-
-
https://eitaa.com/hedayatttttttt/670
نمیفهمم چطور نمیدونه اسرائیلی ها فقط ۵/۸ درصد فلسطین رو خریدن 🤡 .
-
[گزارشمون نشههه]
- #حرفِ_حساب
-
ما تقریبا با کل ِکـشور های ِ
عـربـی میجنگیم ؛
میشیم عرب پرست ؛
حالا اونا از حـمله
به کشورشون خوشحالن و میرقصن ،
میشن وطن پرست !
دور و زمونه ی ِعجیبه
-