یه وقتایی خودت میفهمی ممکنه آخرین باری باشه که داری میبینیش ولی بازم نمیخوای قبول کنی :))))
دفتر خاطرات خانوم علیا -
دلم میخواد ادبیات عرب بخونممممم.
خیلی رشتهی دلخواه و سختیه البته.
ولی بچهها، اسمِ محمدتقی رو اگه بذارین رو بچههاتون (و خوب تربیتشون کنین) بُرد کردین، یه سِرّی توی این هست که این همه عالم داریم با این اسم.